עובדה מהנה: מרצדס E300e 2022 קלאס מקבלת את ה-E שלה מ-Einspritzmotor. זה בגרמנית עבור ‘מנוע מוזרק דלק’ והיה חתיכת טכנולוגיה חדשנית ששווה לצעוק עליה בזמנו.
כל דבר שהוא לא רכב חשמלי מקבל הזרקת דלק בימים אלה, אבל הנקודה היא שה-E קלאס נמצאת תמיד בחזית ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, ומקבלת את הגאדג’טים העדכניים והטובים ביותר זמן קצר לאחר ספינת הדגל S-Class.
מנוע וביצועים
הבחירה שלנו במנועי מרצדס E קלאס היא 2.0 ליטר E220d דיזל 191 כ”ס. הוא ממזג צריכת דלק טובה עם מספיק רטינה שאינך צריך להסתובב כמו בילי-o כדי להגיע למהירויות של כביש מהיר. כאשר אתה כן נותן לו שעועית, הוא יזנק מ-0-62 קמ”ש תוך 7.4 שניות
אם אתה רוצה דיזל עם יותר תקיעה, יש את ה-E300d 4Matic עם 261 כ”ס או את ה-326 כ”ס 2.9 ליטר שישה צילינדרים E400d 4Matic, ערכה מבריקה שתגיע ל-62 קמ”ש ממנוחה תוך 5.1 שניות.
דגמי E300e 2022 וה-E300de נבדלים זה מזה בכך שהם בעלי מתלי ‘נוחות’ רכים יותר, שאינם מתכווננים. שוב, זה די טוב בכביש המהיר, אבל בקרת הגוף גרועה יותר במקומות אחרים, והמכונית עדיין דופקת על בורות גדולים יותר. ל-AMG E53 מתלי אוויר בהתאמה אישית משלו, שהוא יציב אך לא נוח.
איבזור
מושב הנהג של מרצדס E300e 2022 כולל כוונון חשמלי לארבעה כיוונים, אלא אם כן אתה הולך על המפרט העליון. זוהי ה-AMG Line, הכוללת מושב ועמוד הגה המופעל באופן חשמלי מלא עם הגדרות זיכרון.
ובכל זאת, המושב נוח לא משנה באיזו גרסה של המכונית תבחר, בעזרת העובדה שתמיכת מותניים מתכווננת היא סטנדרטית.
יש תצוגת מכשירים בגודל 12.3 אינץ’ מאחורי גלגל ההגה שמספקת מידע רב.