קניית רכב מליסינג

קניית רכב מליסינג

מעוניינים ברכב חדש? המחירים בחברה של הרכב יקרים לכם מדי? קניית רכב מליסינג זהו הפיתרון המושלם עבורכם!

בקניית רכב חדש בסוכנויות הליסינג תוכלו לרכוש בדיוק את אותם רכבי 0 ק”מ בהנחה משמעותית לעומת יבואניות הרכב.

ליסינג מימוני
ליסינג מימוני

בימים אלה, כאשר המחירים מזנקים בסוכנויות הרכב ובמיוחד ברכב יד שניה מומלץ לקנות רכב חדש שלא נסע מכיוון שאצלנו תהנו מהנחה משמעותית של עשרות אלפי שקלים ברכישת הרכב, אחריות יצרן, פריסת תשלומים נוחה ושירות שמרגיש כמו משפחה!

אצלנו קיימים שני מסלולים:

ליסינג מימוני

בליסינג מימוני אתם לוקחים מימון מאיתנו על הרכב החדש שתרצו ותוכלו לפרוס את התשלום המלא על הרכב עד לתקופה שתבחרו. היתרון הבולט הוא שתוכלו להינות מכל האפשרויות. כלומר, תוכלו להינות מרכב חדש עם 0 ק”מ. ובנוסף, מפריסת תשלומים נוחים שלא תשפיע עליכם בהוצאות החודשיות. עם זאת, בליסינג המימוני תקבלו גם אחריות יצרן מלאה כמו שמקבלים בעת רכישת רכב בחברה וכך תוכלו גם לנצל את אחריות היצרן וגם לחסוך עשרות אלפי שקלים על הרכב החדש שלכם.

ליסינג תפעולי

בליסינג תפעולי אתם לוקחים רכב חדש 0 ק”מ עם אחריות יצרן ומעבר לכך מרוויחים גם כיסוי מלא לרכב שלכם. כלומר, טיפולים, פחחות רכב, תאונות וכו. כך, תוכלו להיות רגועים בידיעה שאנחנו כאן לדאוג לכם! עם שירות מנצח של 24/7 שיעזור לכם לפתור כל צרה שתיתקלו בה.

ליסיגנ תפעולי
ליסיגנ תפעולי

לכן, במידה ואתם מעוניינים בקניית רכב מליסינג. חן חסון ליסינג זה המקום הטוב ביותר עבורכם עם צי של מעל לאלפי רכבים של רכבי 2022 עם 0 ק”מ שמחכים לכם, ליסיגנ מימוני ותפעולי, פריסת תשלומים נוחה, אפשרויות מימון משתלמות והכי חשוב זה השירות שיתן לכם להרגיש שאתם בידיים בטוחות!

למעלה
דילוג לתוכן