בקנה אחד עם שאר מגוון מרצדס, הקונים יכולים לעלות מספורט ל-AMG Line, כמו גם להוסיף חבילות פרימיום ופרימיום פלוס לתוספת ערכה ויוקרה גדולה יותר.
הדגמים הבסיסיים מגיעים מאובזרים היטב. עם גלגלי 18 אינץ’, נורות LED מלפנים ומאחור, בתוספת שילוב SAT וסמארטפון עם Apple CarPlay ו-Android Auto. כל גרסה מקבלת גם עור מחומם מעשה ידי אדם לאורך כל הדרך.
עלה ל-AMG Line ותוסיף עיצוב ספורטיבי יותר, גלגלים שונים ואדני דלתות מוארים. בפנים יש סט מושבי ספורט וכמה עיטורי אלומיניום מוברש. חבילת הפרימיום מביאה גלגלי 19 אינץ’, תוך הוספת גג פנורמי הזזה ונסיעה ללא מפתח.
האיכות, בסך הכל, טובה מאוד.
אלה שמגיעים מדגמי מרצדס גדולים ויקרים יותר עשויים לשים לב שכמה מהלחצנים הרגילים בשחור מבריק הוחלפו בחיפוי סאטן עמיד יותר. אבל אתה מקבל את אותו משטח עקיבה ומידע-בידור עם מסך רחב. המעניקים אווירה פנימית ההולמת את תג המחיר של המרצדס EQA.
כמובן, ה-EQA לא יפנה רק לקונים פרטיים המעוניינים להפחית את השפעתם על הסביבה. פליטת CO2 בתחתית הסלע וטווח הגון של 249-263 מייל (בהתאם למפרט ובחירת הגלגלים) בטוח יהפכו אותה לחברה מכונית אהובה.
טעינה היא תחום נוסף שבו ה-EQA תחרותי, אם לא מוביל בכיתה. מרצדס EV הקטנה ביותר תקבל טעינה מהירה ציבורית של עד 100kW (הוולוו תטען עד 150kW; הפולקסווגן מגיעה ל-125kW), מה שמאפשר טעינה של 10-80% תוך 30 דקות.
אבל אל תתנו לזה לגרוע ממה שהוא EQA מוכשר. אתה לא מקבל את הזכוכית האקוסטית עם זיגוג כפול שנמצא בכמה דגמים יקרים יותר של מרצדס, ובכל זאת זה נשאר מקום מעודן ושקט לבלות בו.
למעשה, תשמעו מעט מאוד ברחבי העיר. רק במידה מסוימת של שריקת רוח מושתקת ורעש צמיגים על הכביש המהיר. בלימה מתחדשת חזקה הופכת את המכונית הזו למכונית שאפשר לנהוג בה במידה רבה גם על דוושה אחת. כיום, ניתן למצוא גם מרצדס בלוח רכב.
הבולמים האדפטיביים במכונית המבחן שלנו השפיעו מעט מאוד על אופן נהיגתו של המרצדס EQA – אם בשיוט או בסיבוב פניות. אפילו נסיעה באותו קטע כביש גב אל גב הוכיחה שההבדל בין ספורט לנוחות היה זניח; שוב הופך שאלה אחת לערך של מפרט ה-Premium Plus העליון.