מרצדס GLA 200 e הוא הניסיון הראשון של המותג לרכב שטח היברידי פלאג-אין קטן וכזה שיתחרה בגרסאות הפלאג-אין של ב.מ.וו X1, וולוו XC40 וריינג’ רובר איווק. וללא ספק מתחרה בהן בהצלחה!
מערכת ההנעה של מרצדס GLA 200E AMG מרשימה, המשלבת מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר עם מנוע חשמלי בהספק של 101 כ”ס עבור סה”כ 215 כ”ס והאצה זריזה.
חשוב מכך, הסוללה הגדולה של 15.6 קילוואט-שעה שלו פירושה גם שניתן לנסוע עד 37 מיילים מבלי להשתמש בטיפת דלק, מה שמפחית באופן דרסטי את עלויות ההפעלה.
המנוע החשמלי חזק מספיק בפני עצמו כדי להניע את מרצדס GLA 200 e עם ההנעה הקדמית ברחבי העיר, בעוד שהתערבותו של מנוע הבנזין עוזרת לו להשיג זמן מכובד של 0-62 קמ”ש של 7.1 שניות.
בניגוד לכמה רכבי שטח ספורטיביים, מהנדסי הפלאג-אין של מרצדס GLA 200 e למכירה חשבו בבירור על נוחות, כך שאספקת הכוח ונוחות הנסיעה שניהם חלקות אך המכונית אכן נוטה מעט בפינות.
הפנים כמעט ללא שינוי מה-מרצדס GLA 200 e בנתניה הסטנדרטי.אך עם שני מסכים הממוקמים זה לצד זה למידע על הנהג ומידע בידור. זה נותן ללוח המחוונים מראה מודרני, לא עמוס, ורוב החומרים גם באיכות מעולה.
שטח הנוסעים לא הושפע במידה רבה, אך תוספת של סוללה גדולה. כך שכעת הוא בנפח 445 ליטר.
מנוע ה-1.3 ליטר טורבו ארבע צילינדרים בנזין והמנוע החשמלי מייצרים סה”כ 215 כ”ס.
למנוע החשמלי יש מספיק כוח כדי להפוך את GLA 200 e מסוגל בקלות לעמוד בקצב התנועה במצב EV.
ה-מרצדס GLA 200 e היא הנעה קדמית ומצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בת שמונה הילוכים.
לחץ על לחצן המתנע וה-מרצדס GLA 200 e נוסע בשקט.
כשהמכונית עושה עבודה טובה בתעדוף כוח חשמלי ומנוע הבנזין מצלצל רק כשצריך.
ברור שהמיקוד היה נוחות, כי בעוד שהמעבר בין כוח חשמלי להיברידית הוא חלק ה-מרצדס GLA 200E AMG.